Van Lente naar Herfst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Paul & Inèz - WaarBenJij.nu Van Lente naar Herfst - Reisverslag uit Sydney, Australië van Paul & Inèz - WaarBenJij.nu

Van Lente naar Herfst

Blijf op de hoogte en volg Paul & Inèz

03 Mei 2013 | Australië, Sydney

Al snel een eerste berichtje vanuit Australië; van een eindelijk zonnige lente in Rotterdam, naar een heerlijke zonnige herfst in Sydney!

Eergisteren zijn we vertrokken uit Nederland, na een geweldige, hectische laatste paar dagen in Nederland. Met o.a. bezoek aan familie en vrienden, een superleuk afscheidsfeestje en een mooi koninginnenacht-feest met overnachting in Hotel Bazar. Bedankt lieve mensen, voor jullie bijdrage aan onze geweldige laatste dagen/weken! Hetgeen wat wij het meest (of misschien wel als enige) gaan missen zijn jullie!!

Na aankomst in Sydney zijn we naar ons appartement op 15 minuten lopen van Bondi Beach gegaan. Dit is bij een meisje, Sarah-Leith, in huis... en ze heeft een superschattig retro appartementje.
Na onze spullen gedropt te hebben en kennis gemaakt te hebben met Sarah-Leith, zijn we meteen naar het strand gewandeld. Daar samen een heerlijke portie lams-spareribs gedeeld... mmm... eindelijk zijn we begonnen aan de trip waar we al zo lang naar hebben uitgekeken!

Vandaag was het heerlijk weer... 22 graden en geen bewolking. We hebben lekker uitgeslapen, op het strand gelegen, en de zoveelste poging tot surfen gedaan. Daarnaast ook een Australische bankrekening afgesloten, dus niet alleen maar vakantie gevierd ;)

Ps. omdat er niet zoveel foto's op waarbenjij.nu kunnen, staan er meer foto's op Inèz d'r facebook: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151385930105773.1073741825.641025772

• 06 Mei 2013 - 14:37

Hanke:

Hey guys, heb de foto's net bekeken. Wat ziet dat er heerlijk uit, lekker weertje en herfst waarbij je nog lekker een duik kan nemen is meer zomer :). Ben heel benieuwd naar de rest van jullie avontuur!

• 07 Mei 2013 - 11:30

Mario:

Het is zo te horen en zien erg cool allemaal! Ik zag net nog een mooie foto van het opera gebouw die Paul op de groepsWhatsapp had gegooid. Gaaf hoor! Ik verwacht alleen nog wel wat actiefoto's, waarbij jullie op een surfplank staan, maar jullie hebben gelukkig nog wel even om te oefenen! Niet gewond raken dan hè Inez! Have fun!

• 07 Mei 2013 - 12:58

"tante" Chirley:

Hai there!
    Ja, ja; maak ons maar jaloers (op een leuke manier) met zo'n foto op het strand!
    Hier in Nederland durf ik nog niet eens m'n grote teen in het zeewater te steken!
    Dat doen we wel weer gauw in Spanje of zo....
    Alhoewel er wel steeds meer mooie dagen aankomen hier....dus nog even geduld hebben!
    Ik hoor al jaren de verhalen van verschillende mensen van mijn familie die al in Sydney geweest zijn; er is teveel te doen en te zien.
    Ben benieuwd hoelang jullie daar blijven....
    Ga lekker verder met jullie avontuur en we hopen, dat jullie iedereen hier genoeg missen om terug te komen: ha, ha!
    Pas op voor de haaien en see you!

Chirley